Historie

In het jaar 1965, heeft een aantal van 24 winkeliers-middenstanders de hoofden (koppen) bij elkaar gestoken en samen de ondernemersvereniging Club ’65 opgericht. Waren er in het beginstadium 24 leden, inmiddels is dit aantal uitgegroeid tot ruim 150 aangesloten bedrijven.

Als u een bezoek aan Dokkum brengt, ziet u ook dat bij sommige winkels het Club ’65-embleem op de ramen is achtergebleven. Club ’65 was een actieve vereniging welke de consument/toerist probeert een zo aangenaam mogelijk verblijf in Dokkum te bezorgen, door middel van muziek, jaarmarkt, etc.,etc.

Bovendien leent de binnenstad van Dokkum zich uitstekend voor een rondwandeling. Een groot aantal karakteristieke panden zijn in oude stijl gerestaureerd, zodat een bezoek aan onze stad zeker de moeite waard is.

Kortom:
– Een actieve ondernemersvereniging.- Een prachtige stad.
– Een accurate middenstand waar de klant nog altijd koning is.

Bovenstaande tekst prijkte lang op de website van de ondernemersvereniging Club 65, tot deze een aantal jaren geleden werd samengevoegd met een aantal andere initiatieven tot de huidige ondernemersvereniging Dokkum.